Poznati reklamiraju sve!
Svi smo danas svedoci mnogobrojnih reklama. Toliko smo ‘’bombardovani’’ njima, da do početka sledeće, već zaboravimo šta smo gledali i čuli prethodnoj. Međutim, slobodno mogu reći da ljudi brže pamte i pre se sete onih koje reklamiraju poznate ličnosti. Oni su uglavnom nasi uzori, uzori i mladih i starih, pa samim timi mamo više poverenja u iste. Mada, nije slučaj sa svima.
Sama ideja, baš kao i činjenica ko će se pojaviti u reklami, su od presudnog značaja. Jedno bez drugog ne ide. Obe komponente su i te kako bitne. Trenutno su među najpopularnijim sportisti, što kod nas, što u svetu, i to tensieri. Takođe, se u reklamiranju određenih proizvoda, počev od kafe, preko mineralnih voda i odeće , pojavljuju i glumci,voditelji, pevači.Osvrnuću se na nase tržište Oni koji i ne konzumiraju ‘’Grand’’ kafu sigurno znaju da su njena zaštitna lica Dragan Nikolić i Milena Dravić, Jelenu Janković vezujemo za ‘’Monine’’kreacije, a odskora je otpočela saradnju i sa ‘’Knjaz Miloš’’ vodom. Novak Đoković se pojavljuje u reklami za vodu ‘’Gala”, dok je Ana Ivanović između ostalog promoterka i ‘’Zire”. Kad je reč o glumcima, tu je Boda Ninković i‘’Nektar’’ sokovi, Seka Sablić sa svojim “Merix-om” , koji uklanja i najtvrdokornije mrlje, Bojana Maljević i ‘’Head & Shoulders’’, Ivan Bosiljčić reklamira mobi klik pakete , kad kupujemo‘’stars’’ žvake uvek pomislimo na Nikolu Đurička… Materijalna sredstva nisu najvažnija, suština je biti dobro povezan sa uspešnim ljudima, kako bi se prepoznavanje samog brenda povećalo. Takođe,se zna da angažovanje poznatih u reklamama povećava prepoznatljivost proizovda,tako da ne treba bilo koga angažovati po svaku cenu, pogotovo ne one koji su se pre ili se već pojavljuju u nekoj od reklama. . O tome se treba dobro razmisliti i na kraju doneti dobra odluka. Zasvaku kompaniju je najbolji potez da uspe da ostvari trajnu saradnju, kako bimi, potrošaci ili konzumenti, , tu ličnost koju vezujemo za određenu reklamu identifikovali sa prozivodom. Ako kupac zna recimo ceo slogan ili tekst određene reklame, jer je lako pamtljiva, zna ličnost koja se u njoj javlja, a na kraju ne može da se seti koji je proizvod u pitanju, radi li se o potrošačkim kreditima koje po povoljnim uslovima nudi ova ili ona banka,e to je ogormna greška, i sav dotadašnji trud pada u vodu. Slogani poput ‘’Uđes, izađes igotovo’’, već na prvo slušanje lako uđe u uši, ali koliko je nas koji se odmah mogu setiti o kojoj reklami se radi? Jeste banka, ali u moru istih, teško da selako može setiti. Bit svega jeste da nasproizvođaci ubede, nateraju da kupimo bas njihov proizvod, da ne pijemo npr.vodu ‘’Iva’’, nego da istog trenutka pređemo na njihovu, jer ona dolazi pravo sa planinskih izvora i jedina je prirodna. Nije to nimalo lak i naivan posao,ali sam sigurna da dobri glumci, interpretatori, pevači, voditelji i uopšte poznate ličnosti mogu odlično da odrade ovaj posao, naravno da predpostavimo da porednjih postoji dobra ideja i poruka,organizacija,tim ljudi, dobra reklama inaravno pravi prostor i vreme za istu. Velika je razlika ako želimo da se reklama prikazuje na ‘’Pinku’’ u udarnim terminima, ili recimo u prepodnevnim časovima na nekoj lokalnoj tv-e stanici.
Na kraju, nameće se pitanje da lisu zaista poznate ličnosti strahovito uspešne jer reklamiraju određene brendove? Svako misli drugačije, i ima puno pravo na to. Jedna Ana Ivanović koja se prethodno dokazala i pokazala u tenisu, ne može mnogo da promeni mišljenje ljudi koji je vole ili ne, ona je svoje ime izgradila svojim radom i trudom, a ne ureklami koja traje manje od 2 minuta.